Az emberi kommunikáció egyik legrégebbi és leghatékonyabb formája a történetmesélés. Az emberek mindig is szerettek hallgatni és elmondani történeteket, mert azok érzelmi kapcsolatokat teremtenek és emlékezetessé teszik az üzeneteket.
A történetek képesek megragadni az emberek figyelmét, befolyásolni a gondolkodásukat és eladni bármit. A storytelling (történetmesélés) tehát nem csak a művészek és írók privilégiuma, hanem egy erőteljes eszköz, amelyet mindenki sikeresen használhat. Mindenki hallott már nagyon hatásos történeteket, jó sztorikat, amik akár éveken, évtizedeken át hatással voltak ránk, emlékezetesek maradtak.
Na de, hogy kell ilyen történeteket kreálni? Most elevezünk a történetmesélés mélységeibe, szakértő vendégeinkkel.
Gundel Takács Gábor és beszélgetőtársai:
Weiser István: Webvizionista, az árazás és történetmesélés specialistája, több mint 20 éve foglalkozik stratégiai kommunikációval. Sikeres üzletvezetési könyvek szerzője. Szerinte egy jó sztori mindent képes eladni.
Dr. Németh Zoltán: Sokan Dr. Prezi-ként ismerik, ő legtöbbet foglalkoztatott hazai prezentációs tréner, neves retorikai versenyzők mentora és TED-X felkészítő. Szerinte mindenkiben van egy lehengerlő, fesztelen előadó, aki hallatni akarja a hangját.
Szalay Ádám: Motivációs tréner, szenvedélye a hatásos storytelling, a profi üzleti történetmesélés. 20 év televíziós tapasztalat megtanította arra, hogyan kelthető fel, tartható meg és hogyan csatornázható az emberi figyelem.
- Mi az a storytelling/történetmesélés?
- Hogyan lehet ezt jól használni?
- Szerintetek milyen egy jó történet?
- Hogyan építsük fel?
- Mitől lesz hiteles egy történet?
- Mennyire legyen személyes?
- Rólunk, vagy a termékünkről/szolgáltatásunkról szóljon?
- Hogyan hat a storytelling az értékesítésünkre?
Többek között ezekre a kérdésekre keresi a választ Gundel Takács Gábor meghívott vendégeivel, azaz Weiser Istvánnal, Németh Zoltánnal és Szalay Ádámmal .