A mesterséges intelligencia egy kiváló eszköz, melynek megfelelő alkalmazása hatalmas lehetőségeket ad a kisvállalkozások kezébe. Ez derül ki Kerek István AI szakértő és Lévai Richárd közösségi marketing specialista előadásából is, a január 10.-én megrendezésre kerülő Floow Day-en.
A mesterséges intelligencia alkalmazása az üzleti életben egyre inkább hétköznapinak számít. Az AI technológia napról napra gyorsabban alakítja át a kisvállalkozások életét is. Annak érdekében azonban, hogy ez az átalakulás pozitív kicsengésű legyen, meg kell tanulnunk megfelelően használni a rendelkezésünkre álló lehetőségeket.
A január 10.-én megrendezésre kerülő Floow Day keretében Kerek István AI szakértő és Lévai Richárd közösségi marketing specialista egyaránt olyan dolgokról beszélnek majd, amelyek rengeteg kisvállalkozás életét terelhetik pozitív irányba. A résztvevők többek közt a mesterséges intelligencia helyes promptolásával, illetve a közösségi kommunikáció során történő használatával is megismerkedhetnek.
A mesterséges intelligencia helyes promptolása és az ebben rejlő lehetőségek
Kerek István AI szakértő előadásának témája a mesterséges intelligencia irányítása. Megtudhatjuk, hogyan használjuk és promptoljuk az AI-t úgy, hogy a mindennapi munka során hatékonyan dolgozhassunk vele együtt. A hallgatók megismerkedhetnek az alapvető promptolás három sarokkövével, melyek segítenek abban, hogy a lehető leghatékonyabbá tegyük a mesterséges intelligenciával történő munkát.
István szerint, ha valaki megfelelően használja ezeket a technikákat, akkor akár 10-20 százalékos hatékonyságnövelést is képes lehet elérni az AI használata során.
Ezen kívül az előadás alatt a szakértő arra is kitér majd, hogy miért fontos a mesterséges intelligenciával történő munka során odafigyelni az adataink védelmére, és hogyan óvhatjuk meg személyes információinkat. A résztvevők az AI-ban rejlő potenciált egy gyakorlati példán keresztül pedig élesben is láthatják majd.
Az AI használata a social media kommunikációban
Az elmúlt évtizedben a közösségi média a vállalkozások egyik fontos kommunikációs sarokkövévé vált. Szinte már el sem tudnánk képzelni, hogy egy cég hatékonyan működhessen anélkül, hogy megtalálható legyen valamelyik nagy közösségi oldal felületén. Nem véletlen tehát, hogy Lévai Richárd közösségi marketing specialista előadása az AI technológia social media kommunikáció terén történő használatával, az ebben rejlő lehetőségekkel foglalkozik.
Richárd elmondta, hogy kutatásaik szerint a mesterséges intelligencia kipróbálási aránya a marketingesek körében nagyon magas. A közösségi marketinggel foglalkozók közel 80 százaléka az, aki már kipróbálta munkája során az AI használatát, próbált ismerkedni a benne rejlő lehetőségekkel, 40 százalékuk pedig napi szinten alkalmazza a technológiát.
Richárd előadása során a gyakorlati példákra helyezi a hangsúlyt, és megmutatja, milyen eszközök vannak, melyeket a munka során – legyen szó akár szövegírásról, akár illusztrációkészítésről, akár közösségi a posztok hatékonya kezeléséről – a legtöbb kisvállalkozás hatékonyan alkalmazhat. De azt is megtudhatjuk majd, hogy minkor nem érdemes az AI használatára hagyatkoznunk, és hogyan lehet káros a technológia alkalmazása a marketingfolyamatokra és a vállalkozás hitelességére.
Fedezd fel az AI csodáját a vállalkozásodban: téged is vár a januári Floow Day
A szakértők szerint az, ami ma még versenyelőnyt jelent, holnapra már ipari sztenderddé könnyen ipari sztenderddé válhat! Nem érdemes tehát halogatni a mesterséges intelligenciával való ismerkedést, a technológia munkafolyamataink során történő integrálását.
Amennyiben nem szeretnél lemaradni a legfrissebb trendekről, téged is vár a január 10.-én megrendezésre kerülő Floow Day, melynek központi témája ezúttal az AI használatának jelentősége a kisvállalkozások számára.
Ismerkedj meg Te is a mesterséges intelligencia kínálta lehetőségekkel és biztosítsd be a helyed a piaci versenyben és válj részesévé a nemzetközi gazdasági hálózat kiépülésének, ami egyre jobb lehetőségeket kínál.